Odnos ka klijentima fitness centra – veza fitnesa i mentalnog zdravlja

Da li je to zbog pandemije, povećane medijske pokrivenosti i otvorenosti poznatih ličnosti o svojim borbama za mentalno zdravlje, ili samo zbog neumorne kampanje dobrotvornih organizacija i specijalista za vođenje zdravog načina života, prihvaćenije je nego ikada ranije ulaganje u um & body.

Dobra info i za ljubitelje fitnesa i za profesionalce u ovoj oblasti je da postoje brojni dokazi da redovna fizička aktivnost poboljšava raspoloženje i da dovodi do manjeg rizika od pojave uobičajenih poremećaja mentalnog zdravlja kao što su depresija i anksioznost.

Npr, velika studija od preko milion odraslih u SAD, pokazala je da su pojedinci koji su trenirali uzimali su oko 5 slobodnih dana manje (kvartalno), u poređenju sa onima koji nisu trenirali.

Evo nekoliko informacija koji će Vam pomoći i ohrabriti više ljudi sa problemima mentalnog zdravlja da se bave fitnesom i da maksimiziraju prednosti treninga.

1. Obučite osoblje da prepoznaju i shvate emocionalno stanje klijenata. Time ćete dobiti i stratešku prednost u odnosu na konkurenciju i privući nove klijente.

2. Pojasniti klijentu da su treninzi stvar volje, a da visok nivo izvedbe nije obaveza. Treneri bi,  trebalo da takođe naglašavaju zabavu i uživanje.

3. Osobe sa narušenim mentalnim zdravljem ponekad se teško pridržavaju redovne rutine treninga. Ponudite fleksibilne opcije plaćanja i pridržavanja treninga.

4. Podstičite klijente da prate svoje raspoloženje i nivoe energije, i van gyma.

5. Uključite tehnike disanja. Početak treninga ili istezanje nakon treninga su prilika da podučite klijente jednostavnim tehnikama opuštanja mišića.

Odnos ka klijentima je važan i on će ih zadržati. A ono što će ih privući je ponuda.

Budite sigurni da vaša teretana sadrži sve što je neophodno rekreativcu ali i profesionalcima.

0
    0
    Vaša korpa
    Vaša korpa je praznaPovratak