Investicije za koje svaki vlasnik fitness centra treba da zna

50% ljudi koji počnu sa vježbanjem u fitness centru, nakon 6 meseci odustaju i prestaju sa dolaskom. Ključno pitanje koje ovdje postavljamo je šta svaki vlasnik fitness centra treba da radi da bi se članovi stalno vraćali i produžavali svoje članarine?

Znamo da ste upoznati sa osnovama vođenja i upravljanja fitness centrom i znamo da znate da vaš objekat ima daleko veći potencijal od sadašnje iskorišćenosti. Ono što se pitate je sigurno šta je to što možete da dodate svojoj postojećoj usluzi koju pružate kako biste se istakli u odnosu na konkurenciju.

Većina ljubitelja fitnessa traži to neko novo iskustvo koje ne mogu da nađu nigdje drugdje. I spremni su da plate više samo zbog tog iskustva.

Ovo su neka od naših zapažanja zašto je potrebno da investirate u kvalitetnu fitness opremu kako biste zadržali povjerenje svojih članova.

 

  1. Ljudi očekuju najnovija tehnološka rješenja. Morate im to dati.

– Potrošači svih godina traže kontinuirani napredak u tehnološkom smislu u gotovo svim proizvodima i uslugama koje koriste, pa to nije izuzetak ni kod fitness mašina i sprava. Nove mašine koje se integrišu sa prenosivim uređajima i razgovaraju sa pametnim telefonima postaju važnije nego ikada prije. Budite ispred konkurencije i svojim članovima pružite taj osećaj tehnološke sufisticiranosti.

  1. Nove kardio sprave povećavaju prihode.

– U marketingu je poznata jednačina da postojeći kupci donose više prihode od novih iz prostog razloga što je mnogo jeftinije „upsell“-ovati postojeće korisnike nego dovesti nove. U skladu sa tom filozofijom istovremeno se povećava i lojalnost kupaca.

Jedan od osnovnih modela za „upsell“ postojećim kupcima je i uvođenje novih proizvoda ili usluga. U tom smislu novije cardio sprave uključuju sve veći broj programa (HIIT Stair Master, Burn Fat, Heart Rate..) kako bi pogodile što više ciljnih grupa kojima su namjenjene. Ukratko, potrebne su vam mašine koje će odgovoriti na potrebe i najzahtevnijih vježbača.

  1. Nova tehnologija pruža fleksibilnost u upravljanju podacima

– Savremene cardio mašine koje su vezane na cloud tehnologiju omogućavaju vježbačima opcije koje na starijim modelima nisu bili moguće. Ovo dovodi do povećanja lojalnosti vežbača konkretnim mašinama, kroz peronalizovane kodove, a samim tim povećava se i lojalnost fitness centru u kome se te mašine nalaze.

  1. „Upgrade“ fitness opreme jača brend fitness centra

– Uvođenje nove opreme drastično utiče na jačinu brenda fitness centra. Na taj način šaljete poruku svojim članovima da ste spremni da investirate u poboljšanje iskustva vježbanja. Starija oprema ne stvara samo utisak zapuštenosti, već i povećava troškove u vidu servisiranja i popravki. Ta sredstva koja se troše u održavanje postojeće opreme mogla bi se pametnije iskoristiti kroz investiciju u novu opremu.

  1. Morate biti u toku sa fitness trendovima.

– Trenažni sistemi i ukusi potrošača se menjaju brže nego ikada. Kao što je spomenuto popularnost HIIT Stair Master, Boot Camp-a, Heart Rate zone treninga, X grupe i dalje raste. Ono što je još bitnije, cardio sprave u kojima vaši članovi uživaju, takođe su se značajno promjenile prethodnih godina.

ProSport kao kompanija koja se bavi prodajom profesionalne fitness opreme, upravo se vodi ovim principima navedenim gore. Cjelokupan asortiman na jednom mjestu, sve što vam je potrebno za opremanje fitness centra ili personalnog studija.

Ono što nas izdvaja – jeste ponuda celokupnog iskustva fitness centra.

Od definisanja standarda fitness industrije, preko premium opreme, projektovanja i dizajna prostora do postprodajnih usluga i servisiranja.

0
    0
    Vaša korpa
    Vaša korpa je praznaPovratak